Number of the records: 1  

Trh s luxusným tovarom a vnímanie značiek

  1. Title Trh s luxusným tovarom a vnímanie značiek
    TranslationLuxurious Goods Market and Brands Perception
    Author infoJozef Gajdoš, Katarína Petrovčíková
    Author Gajdoš Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 16, č. 2 (2017), s. 107-114. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2017. ISSN 1335-9746
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky * tovar luxusný * pojmy * história * kvalita
    AnnotationPojem luxus. Vzťah luxus a trh s luxusným tovarom Vnímanie značiek spojených s luxusom. Desať najväčších spoločností na trhu s luxusným tovarom.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00829-010, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.