Number of the records: 1  

Zmyslový marketing ako nástroj budovania značky na medzinárodnom trhu

  1. Title Zmyslový marketing ako nástroj budovania značky na medzinárodnom trhu
    TranslationSensory marketing as a tool of brand building in the international market
    Author infoMargaréta Nadányiová
    Author Nadányiová Margaréta
    Source document Medzinárodné vzťahy : interdisciplinárny vedecký časopis. Roč. 15, č. 4 (2017), s. 371-389. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov EU, 2017. ISSN 1336-1562
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords budovanie značky * trh medzinárodný * stratégia marketingová * marketing * emócie * reklama * spotrebitelia * značky
    AnnotationZmyslový marketing predstavuje spôsob, akým môžu podniky ovplyvňovať zmysly spotrebiteľov a vyvolať tak u nich emócie, ktoré ovplyvňujú ich nákupné správanie a vnímanie produktu či značky. Prehľad literatúry venovanej problematike zmyslového marketingu z pohľadu viacerých zahraničných i domácich autorov. Využitie zmyslového marketingu v praxi. Prínosy zmyslového marketingu ako nástroja pre budovanie značky (nielen) na medzinárodnom trhu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF294.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.