Number of the records: 1
Zmyslový marketing ako nástroj budovania značky na medzinárodnom trhu
Title Zmyslový marketing ako nástroj budovania značky na medzinárodnom trhu Translation Sensory marketing as a tool of brand building in the international market Author info Margaréta Nadányiová Author Nadányiová Margaréta Source document Medzinárodné vzťahy : interdisciplinárny vedecký časopis. Roč. 15, č. 4 (2017), s. 371-389. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov EU, 2017. ISSN 1336-1562 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords budovanie značky * trh medzinárodný * stratégia marketingová * marketing * emócie * reklama * spotrebitelia * značky Annotation Zmyslový marketing predstavuje spôsob, akým môžu podniky ovplyvňovať zmysly spotrebiteľov a vyvolať tak u nich emócie, ktoré ovplyvňujú ich nákupné správanie a vnímanie produktu či značky. Prehľad literatúry venovanej problematike zmyslového marketingu z pohľadu viacerých zahraničných i domácich autorov. Využitie zmyslového marketingu v praxi. Prínosy zmyslového marketingu ako nástroja pre budovanie značky (nielen) na medzinárodnom trhu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 294.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1