Number of the records: 1
Characteristics of selected online marketing metrics
Title Characteristics of selected online marketing metrics Translation Charakteristika vybraných metrík online marketingu Author info Vladimír Hojdik, Róbert Šlosár Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document EDAMBA 2017 : conference proceedings : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines : [20th] international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 4 - 6 april 2017. Pp. 165-174 online. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2017 / Wallner Jozef ; Adamcová Silvia ; Árendáš Peter ; EDAMBA 2017 : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines International scientific conference. ISBN 978-80-225-4429-0 Note VEGA 1/0546/15. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing sieťový * komunikácia marketingová * modely analytické ekonometrické * systémy informačné Annotation Definícia základných online metrík. Problematika on-line metrík. Metódy, ktoré pomôžu obchodníkom hodnotiť výkonnosť marketingových aktivít a popísať základné on-line metriky. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00952-023, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 534.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1