Number of the records: 1
The Specifics of Marketing of Third Sector Non-profit Organizations
Title The Specifics of Marketing of Third Sector Non-profit Organizations Parallel title Špecifiká marketingu neziskových organizácií tretieho sektora Author info Sylvia Bukovová, Gabriela Dubcová Author Bukovová Sylvia EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 7-13 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2 Výstup z projektu VEGA 1/0784/15 Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu (50%)
VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Note VEGA 1/0784/15 (50 %). - VEGA 1/0546/15 (50 %) Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords marketing sociálny * marketing * marketing mix * identita podniková * sektor terciárny * organizácie neziskové * financovanie * zdroje finančné Annotation Charakteristika marketingu neziskových organizácií (NO) - sociálneho marketingu. Nutnosť marketingu NO pri získavaní finančných zdrojov. Porovnanie marketingu neziskových a ziskových organizácií. Charakteristika 7P v marketingu NO. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00859-003, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 374.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1