Number of the records: 1
Integrated System of the Marketing Managerial Accounting
Title Integrated System of the Marketing Managerial Accounting Parallel title Integrovaný systém marketingového controllingu Author info Gabriela Dubcová, Jana Kissová Author Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Kissová Jana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 25-32 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2 Výstup z projektu VEGA 1/0784/15 Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu (50%)
VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Note VEGA 1/0784/15 (50 %). - VEGA 1/0546/15 (50 %) Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords podnik * marketing * marketing manažment * kontroling * kontroling podnikový * systémy informačné * systémy informačné manažérske * účtovníctvo manažérske * účtovníctvo * dáta * reporting Annotation Manažment marketingu a marketingový kontroling (controlling). Cyklus, bázické funkcie a všeobecné úlohy marketingového kontrolingu. Integrované reportovanie v podniku, marketingový informačný systém a jeho kmeňové dáta. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00859-005, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 898.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1