Number of the records: 1  

The ravishing essence of the 21st century marketing

  1. Title The ravishing essence of the 21st century marketing
    TranslationZneužívaná esencia marketingu z 21. storočia
    Author infoMartin Hudec
    Author Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Karviná Ph.D. conference on business and economics : proceedings of 10th international scientific conference : november 1 - 3, 2017, Karviná, Czech Republic. Pp. 63-73. - Karviná : Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2017 / Tvrdoň Michal ; Karviná Ph.D. conference on business and economics International scientific conference. ISBN 978-80-7510-265-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    NoteVEGA 1/0224/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * dejiny myslenia ekonomického * vývoj * technológie obchodné * analýza komparatívna * prax odborná * klienti
    AnnotationAnalýza a porovnanie trendov v modernom marketingu. Použitie v praxi so zákazníkom, ktorý je zaplavený reklamami na dennej báze.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00903-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti910.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.