Number of the records: 1
Enchanting essence of interconnecting sustainable development and marketing
Title Enchanting essence of interconnecting sustainable development and marketing Translation Očarujúca podstata prepojenia trvalo udržateľlného rozvoja a marketingu Author info Martin Hudec, Zuzana Okasová Author Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Okasová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Karviná Ph.D. conference on business and economics : proceedings of 10th international scientific conference : november 1 - 3, 2017, Karviná, Czech Republic. Pp. 135-143. - Karviná : Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2017 / Tvrdoň Michal ; Karviná Ph.D. conference on business and economics International scientific conference. ISBN 978-80-7510-265-2 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Note VEGA 1/0282/15. - VEGA 1/0224/15 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords rozvoj trvalo udržateľný * marketing * integrácia * zodpovednosť * prostredie životné Annotation Prepojenie medzi marketingom a trvalo udržateľným rozvojom. Analýza, syntéza a porovnanie. Znaky trvalo udržateľného marketingu. Prezentácia integrácie sociálnych a enviromentálnych cieľov do marketingových programov. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00903-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 586.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1