Number of the records: 1  

Enchanting essence of interconnecting sustainable development and marketing

  1. Title Enchanting essence of interconnecting sustainable development and marketing
    TranslationOčarujúca podstata prepojenia trvalo udržateľlného rozvoja a marketingu
    Author infoMartin Hudec, Zuzana Okasová
    Author Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Okasová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Karviná Ph.D. conference on business and economics : proceedings of 10th international scientific conference : november 1 - 3, 2017, Karviná, Czech Republic. Pp. 135-143. - Karviná : Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2017 / Tvrdoň Michal ; Karviná Ph.D. conference on business and economics International scientific conference. ISBN 978-80-7510-265-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    NoteVEGA 1/0282/15. - VEGA 1/0224/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords rozvoj trvalo udržateľný * marketing * integrácia * zodpovednosť * prostredie životné
    AnnotationPrepojenie medzi marketingom a trvalo udržateľným rozvojom. Analýza, syntéza a porovnanie. Znaky trvalo udržateľného marketingu. Prezentácia integrácie sociálnych a enviromentálnych cieľov do marketingových programov.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00903-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti586.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.