Number of the records: 1  

Marketigový mix – teoretické vymedzenie

  1. Title Marketigový mix – teoretické vymedzenie
    TranslationMarketing mix – theoretical approach
    Author infoEva Miklóšová
    Author Miklóšová Eva
    Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 13, č. 4 (2017), s. 29-35. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2017. ISSN 1336-7137
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * nástroje marketingové * marketing mix * pojmy * stratégia marketingová
    AnnotationCharakteristika marketingového mixu. Základné nástroje marketingového mixu „4 P“, prostredníctvom ktorých sa podnik snaží uspokojiť zákazníkov optimálnym spôsobom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF284.6 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.