Number of the records: 1
Marketigový mix – teoretické vymedzenie
Title Marketigový mix – teoretické vymedzenie Translation Marketing mix – theoretical approach Author info Eva Miklóšová Author Miklóšová Eva Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 13, č. 4 (2017), s. 29-35. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2017. ISSN 1336-7137 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * nástroje marketingové * marketing mix * pojmy * stratégia marketingová Annotation Charakteristika marketingového mixu. Základné nástroje marketingového mixu „4 P“, prostredníctvom ktorých sa podnik snaží uspokojiť zákazníkov optimálnym spôsobom. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 284.6 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1