Number of the records: 1
Behaviorální ekonomie a možnosti jejího využití v marketingu
Title Behaviorální ekonomie a možnosti jejího využití v marketingu Parallel title Behavioral economics and its application in marketing Translation Behaviorálna ekonómia a možnosti jej využitia v marketingu Author info Martin Horváth Author Horváth Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document New trends 2017 : new trends in economics, management, marketing and public administration : proceedings of the 12th annual international scientific conference : 9. - 10. november 2017, Znojmo, Czech Republic. S. 185-193 online. - Znojmo : Private College of Economic Studies Znojmo, 2017 ; New trends 2017 : new trends in economics, management, marketing and public administration International scientific conference. ISBN 978-80-87314-90-6. ISSN 2336-7431 Document kind schedule of articles from year books Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords ekonómia behaviorálna * marketing * vedy kognitívne * psychológia * psychológia aplikovaná * racionalita * emócie * správanie spotrebiteľa * správanie Annotation Pohľad klasickej ekonómie na ľudské správanie a jeho porovnanie s prístupom behaviorálnej ekonómie. Vymedzenie a definícia systematických odchýlok od racionality (návnada, rámovanie, sila slova "zadarmo", ukotvenie, sila ceny atď.); možnosti ich aplikácie v marketingu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00926-002, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1