Number of the records: 1  

Evolution, adaptation and expansion of programmatic buying in selected regions

  1. Title Evolution, adaptation and expansion of programmatic buying in selected regions
    TranslationVývoj, adaptácia a rozšírenie programového nákupu vo vybraných regiónoch
    Author infoMartin Kuchta, Patrik Richnák
    Author Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Richnák Patrik
    Source document New trends 2017 : new trends in economics, management, marketing and public administration : proceedings of the 12th annual international scientific conference : 9. - 10. november 2017, Znojmo, Czech Republic. Pp. 238-246 online. - Znojmo : Private College of Economic Studies Znojmo, 2017 ; New trends 2017 : new trends in economics, management, marketing and public administration International scientific conference. ISBN 978-80-87314-90-6. ISSN 2336-7431
    Note1-17-106-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * kampane reklamné * marketing elektronický * vývoj * nákup * nákup elektronický * internet * technológie nové * regióny * USA * Európa * porovnanie medzinárodné
    AnnotationVývoj, adaptácia a rozšírenie programového nákupu ako integrálna súčasť digitálneho marketingu. Výhody a nevýhody programového nákupu. Technológie využívané pri programovom nakupovaní. Prehľad literatúry a porovnanie európskych krajín a USA.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00926-003, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF861.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.