Number of the records: 1
Etnocentricky zamerané marketingové stratégie
Title Etnocentricky zamerané marketingové stratégie Author info Jaroslav Ďaďo... [et al.] Author Ďaďo Jaroslav Co-authors Táborecká-Petrovičová Janka Nagyová Ľudmila Zajková Daniela Corporation Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta Issue data Banská Bystrica : BELIANUM , 2017. - 245 s. Issue 1. vyd. Edition Studia oeconomica , 56 ISBN 978-80-557-1203-1 Document kind monographs Language Slovak, English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords správanie spotrebiteľa * modely * výrobky domáce * stratégia marketingová * klasifikácia * výskum * metódy výskumu * podnik * značky kvality * podpora podnikania * podpora štátna * Slovensko Database BOOKS Copy count 3, currently available 0, at library only 3 Call number 899388, 899638, 919444
Call number Location Sublocation Info 899388 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 899638 SEK Pobočka SEK Košice In-Library Use Only 919444 OBF Knižnica Obchodnej fakulty In-Library Use Only
Number of the records: 1