Number of the records: 1
The Impact of CRM Strategy on Business Outcomes
Title The Impact of CRM Strategy on Business Outcomes . 26 Translation Vplyv stratégie CRM na výsledky podniku Author info Dagmar Lesakova Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Knowledge - economy - society : management in the face of contemporary challenges and dilemmas. Pp. 265-271 online. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2017 / Jaki Andrzej ; Mikuła Bogusz ; Wójcik-Karpacz Anna. ISBN 978-83-65907-12-7 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Note VEGA 1/0224/15 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Poland Keywords podnik * výsledok hospodársky * konkurencieschopnosť * výkonnosť podniku * marketing * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * analýza komparatívna Annotation Tri typy systémov CRM podľa zamerania (na informačno-komunikačné technológie, interakcie alebo integráciu). Analýza dôsledkov rozdielneho zamerania v riadení vzťahov so zákazníkmi na výkonnosť spoločnosti. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00989-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 268.1 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1