Number of the records: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkmi - nové trendy

  1. Title Riadenie vzťahov so zákazníkmi - nové trendy
    Author infoOľga Poniščiaková
    Author Poniščiaková Oľga
    Source document Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále. Roč. 13, č. 2 (2018), s. 82-83. - Žilina : Poradca, 2018. ISSN 1337-060X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * spokojnosť zákazníkov * hodnota pridaná * stratégia marketingová * podnik
    AnnotationPodniky v súčasnosti svoje stratégie posúvajú smerom k výrobe cielenej pre to, čo je na trhu žiadané, a po čom zákazník túži. V dnešnej dobe je preto potrebné orientovať sa viac na zákazníka, v pozornosti zájsť ešte ďalej. Poslaním filozofie riadenia vzťahov so zákazníkmi, tz. Customer relationship management (CRM) je snaha o presadzovanie a praktické využitie inovatívneho názoru, že hlavným zdrojom podniku je zákazník.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.