Number of the records: 1  

Neuromarketingové výskumné metódy

  1. Title Neuromarketingové výskumné metódy
    Parallel titleNeuromarketing research methods
    Author infoŠtefan Majtán, Róbert Šlosár
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - 2017 : zborník vedeckých prác. S. 416-422 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4435-1
    NoteVEGA 1/0546/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords neuromarketing * psychológia * psychológia aplikovaná * meranie * nástroje marketingové * metódy * vedy aplikované * vedy kognitívne
    AnnotationMožností na meranie mozgovej aktivity pre neuromarketingové účely je niekoľko, avšak správna voľba metódy merania a použitie marketingových nástrojov alebo stimulov je pre marketingových pracovníkov náročná. Príklad elektroencefalografického merania a jeho výstupov. Magnetoencefalografia. Funkčná magnetická rezonancia. Eyetracking.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01112-047, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti838.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.