Number of the records: 1  

Vplyv funkčnosti a dizajnu na predajnosť automobilov

  1. Title Vplyv funkčnosti a dizajnu na predajnosť automobilov
    Parallel titleThe Influence of Functionality and Design on the Saleability of Automobiles
    Author infoNikola Švejdová, Milan Kubica
    Author Švejdová Nikola EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Kubica Milan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - 2017 : zborník vedeckých prác. S. 662-671 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4435-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords priemysel automobilový * predaj * zákazníci * značky * parametre technické * dizajn * ceny predajné
    AnnotationPrestíž samotnej značky nie vždy znamená aj úspech a predajnosť jednotlivých modelov. Zákazníkov dnes nezaujímajú len technické parametre vozidiel (spotreba,zrýchlenie, či konská sila), ale i ergonómia (usporiadanie prístrojovej dosky a stredového ovládacieho panelu, multifunkčný volant), cena a najmä dizajn.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01112-073, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti713.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.