Number of the records: 1
Aróma ako marketingový nástroj
Title Aróma ako marketingový nástroj Parallel title Scent as a marketing tool Author info Lenka Danková, Jana Naščáková Author Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch : 20. medzinárodná vedecká konferencia, [19. december 2017], Košice. S. [1-5] online. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2017 ; Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-553-2856-0 Note VEGA 1/0376/17 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * nástroje marketingové * správanie spotrebiteľa * emócie * nákup * chémia Annotation Vplyv vône a vyvolaných emócií na správanie spotrebiteľa. Charakteristika aróma marketingu. Manipulácia prostredníctvom vôní a pachov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01037-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 574.1 KB publicly available article
Number of the records: 1