Number of the records: 1  

Aróma ako marketingový nástroj

  1. Title Aróma ako marketingový nástroj
    Parallel titleScent as a marketing tool
    Author infoLenka Danková, Jana Naščáková
    Author Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source documentTrendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch : 20. medzinárodná vedecká konferencia, [19. december 2017], Košice. S. [1-5] online. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2017 ; Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-553-2856-0
    NoteVEGA 1/0376/17
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * nástroje marketingové * správanie spotrebiteľa * emócie * nákup * chémia
    AnnotationVplyv vône a vyvolaných emócií na správanie spotrebiteľa. Charakteristika aróma marketingu. Manipulácia prostredníctvom vôní a pachov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01037-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF574.1 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.