Number of the records: 1
Identifikácia a segmentácia zákazníkov
Title Identifikácia a segmentácia zákazníkov Author info Jaroslava Kádárová, Ján Kobulnický, Michal Demečko Author Kádárová Jaroslava Co-authors Kobulnický Ján Demečko Michal Source document Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 36 (2017), s. 30-32. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing strategický * stratégia marketingová * segmentácia trhu * zákazníci Annotation Identifikácia a segmentácia zákazníkov je účinný nástroj, ktorý pomáha rastu podnikov. Segmentácia zákazníkov pomáha predajcom definovať presvedčivú hodnotu návrhov, nájsť príležitosti, alokovať zdroje, porozumieť hrozbám, budovať vnútorné usporiadanie, a zlepšiť individuálne schopnosti a výkon. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 36
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 246.6 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1