Number of the records: 1  

Spatial Distribution of Consumer Preferences: Case Study of Shopping Malls in Bratislava

  1. Title Spatial Distribution of Consumer Preferences: Case Study of Shopping Malls in Bratislava
    TranslationPriestorové rozdelenie spotrebiteľských preferencií: prípadová štúdia nákupných centier v Bratislave
    Author infoFrantišek Križan, Kristína Bilková, Peter Barlík, Pavol Kita, Peter Kita
    Author Križan František
    Co-authors Bilková Kristína
    Barlík Peter
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kita Peter
    Source document Theoretical an Empirical Researches in Urban Management. Vol. 13, no. 1 (2018), pp. 13-21 online. - Bucharest : Academy of Economic Studies Bucharest. ISSN 2065-3921
    NoteVEGA 1/0066/18. - VEGA 1/0282/15. - APVV-16-0232. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionRomania
    Keywords správanie spotrebiteľa * centrá obchodné * centrá nákupné * mestá
    AnnotationProces globalizácie v postkomunistických krajinách je väčšinou viditeľný v zmenách správania spotrebiteľov, čo vedie k tomu, že nákupné centrá sa stávajú preferovaným, maloobchodným formátom. Vývoj nákupných centier v Bratislave. Zhodnotenie spotrebiteľských preferencií v obchodných centrách v Bratislave z hľadiska priestorového rozdelenia.
    Public work categoryADM
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00017-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF377.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.