Number of the records: 1
Spatial Distribution of Consumer Preferences: Case Study of Shopping Malls in Bratislava
Title Spatial Distribution of Consumer Preferences: Case Study of Shopping Malls in Bratislava Translation Priestorové rozdelenie spotrebiteľských preferencií: prípadová štúdia nákupných centier v Bratislave Author info František Križan, Kristína Bilková, Peter Barlík, Pavol Kita, Peter Kita Author Križan František Co-authors Bilková Kristína Barlík Peter Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kita Peter Source document Theoretical an Empirical Researches in Urban Management. Vol. 13, no. 1 (2018), pp. 13-21 online. - Bucharest : Academy of Economic Studies Bucharest. ISSN 2065-3921 Note VEGA 1/0066/18. - VEGA 1/0282/15. - APVV-16-0232. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Romania Keywords správanie spotrebiteľa * centrá obchodné * centrá nákupné * mestá Annotation Proces globalizácie v postkomunistických krajinách je väčšinou viditeľný v zmenách správania spotrebiteľov, čo vedie k tomu, že nákupné centrá sa stávajú preferovaným, maloobchodným formátom. Vývoj nákupných centier v Bratislave. Zhodnotenie spotrebiteľských preferencií v obchodných centrách v Bratislave z hľadiska priestorového rozdelenia. Public work category ADM Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00017-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 377.9 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1