Number of the records: 1
Monitorovanie spokojnosti zákazníkov ako kľúčový faktor úspešnosti podniku
Title Monitorovanie spokojnosti zákazníkov ako kľúčový faktor úspešnosti podniku Translation Monitoring of Customer Satisfaction as a Key Factor of Business Success Author info Katarína Súkeníková Author Súkeníková Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 9, č. 2 (2017), s. 69-76 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2017. ISSN 1337-9313 Note VEGA 1/0336/18 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords spokojnosť zákazníkov * podnikanie * rast podniku * kooperácia * prostredie podnikateľské Annotation Spokojnosť zákazníkov. Meranie a monitorovanie spokojnosti zákazníkov. Dôležitosť monitorovania spokojnosti. Výsledky monitorovania zákazníckej spokojnosti pomáhajú predpovedať budúce výsledky podnikania. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01052-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 2
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 413.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1