Number of the records: 1  

Monitorovanie spokojnosti zákazníkov ako kľúčový faktor úspešnosti podniku

  1. Title Monitorovanie spokojnosti zákazníkov ako kľúčový faktor úspešnosti podniku
    TranslationMonitoring of Customer Satisfaction as a Key Factor of Business Success
    Author infoKatarína Súkeníková
    Author Súkeníková Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 9, č. 2 (2017), s. 69-76 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2017. ISSN 1337-9313
    NoteVEGA 1/0336/18
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spokojnosť zákazníkov * podnikanie * rast podniku * kooperácia * prostredie podnikateľské
    AnnotationSpokojnosť zákazníkov. Meranie a monitorovanie spokojnosti zákazníkov. Dôležitosť monitorovania spokojnosti. Výsledky monitorovania zákazníckej spokojnosti pomáhajú predpovedať budúce výsledky podnikania.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01052-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti413.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.