Number of the records: 1
Etika v marketingu
Title Etika v marketingu Parallel title Ethics in Marketing Author info Marek Maxim, Lenka Danková Author Maxim Marek Co-authors Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Quality and leading innovation III. : proceedings from the international scientific conference : 25. - 27. september 2017, Košice (SK), Uzhgorod (UA). S. 255-260 CD-ROM. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2017 / Lacko Roman ; Mitrová Miriam ; Hudák Matej ; Tkáč Michal ; Jakub Vincent ; Quality and leading innovation International scientific conference. ISBN 978-617-589-144-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * komunikácia marketingová * podnik * etika * etika podniková * reklama * reklama klamlivá * kódexy etické * princípy mravné * spravodlivosť * zákazníci * partneri obchodní * USA * Slovensko Annotation Neetické praktiky v marketingovom prostredí, ktoré ovplyvňujú nákupné správanie spotrebiteľov. Súčasná úroveň etických princípov v jednotlivých podnikoch: etické princípy a etický kódex. Etické normy a hodnoty AMA (The American Marketing Association). Etický kódex spoločnosti Slovnaft pre obchodných partnerov. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01061-038, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 654.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1