Number of the records: 1  

Nové trendy marketingovej komunikácie – blog ako funkčný marketingový nástroj podniku

  1. Title Nové trendy marketingovej komunikácie – blog ako funkčný marketingový nástroj podniku
    Parallel titleNew Marketing Communication Trends – A Blog as a Functional Marketing Tool for an Enterprise
    Author infoDiana Nigutová, Martin Mucha
    Author Nigutová Diana
    Co-authors Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Quality and leading innovation III. : proceedings from the international scientific conference : 25. - 27. september 2017, Košice (SK), Uzhgorod (UA). S. 281-286 CD-ROM. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2017 / Lacko Roman ; Mitrová Miriam ; Hudák Matej ; Tkáč Michal ; Jakub Vincent ; Quality and leading innovation International scientific conference. ISBN 978-617-589-144-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * marketing elektronický * marketing mix * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * mix komunikačný * podnik * nástroje marketingové * propagácia * siete sociálne * internet * technológie nové * technológie komunikačné
    AnnotationTeoretické východiská marketingovej komunikácie podniku. Marketingová komunikácia, komunikačný mix. Nové trendy marketingovej komunikácie: CRM, buzzmarketing, virálny marketing, sociálne siete, blog.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01061-042, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti528.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.