Number of the records: 1
Dáta namiesto intuície
Title Dáta namiesto intuície Author info Henrieta Halasová Author Halasová Henrieta Source document Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 23, č. 1 (2018), s. 26-27. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords komunikácia marketingová * spokojnosť zákazníkov * podpora predaja * výskum marketingový * kampane reklamné * štúdie prípadové Annotation Každý obchodník by rád poznal účinnosť svojich marketingových kampaní, ktorá často nie je merateľná. Nová služba umožňuje plánovanie kampaní na základe nákupného správania zákazníkov. Služba Connect Media prinesie win-win-win sitáciu. Spokojné budú všetky tri strany: maloobchodník, obchodná značka a zákazník. Služba oslovuje zákazníkov priamo v ich domácnostiach, on-the-go (textové správy) a v mieste predaja. Popis plánovania a realizácie kampane pre Tesco a Nestlé. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-6
article
Number of the records: 1