Number of the records: 1  

Dopad natívnej reklamy na spotrebiteľa

  1. Title Dopad natívnej reklamy na spotrebiteľa
    Parallel titleThe Impact of Native Advertisement on the Consumer
    Author infoPeter Belička
    Author Belička Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 15-26. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4
    Note1-17-106-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords reklama * propagácia * propagácia priama * propagácia skrytá * internet * efektívnosť * spotrebitelia * legislatíva
    AnnotationNatívna reklama je definitívne budúcnosťou internetovej reklamy. Hlavných šesť druhov natívnej reklamy: in-feed units, paid search units, recommendation widgets, promoted listings, in-ad (IAB standart), custom. Natívna reklama a slovenská legislatíva. Efektivita pútania pozornosti.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01199-003, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.