Number of the records: 1  

Marketing vysokej školy z pohľadu subjektov hospodárskej praxe

  1. Title Marketing vysokej školy z pohľadu subjektov hospodárskej praxe
    Parallel titleUniversity Marketing from the Business Sphere Point of View
    Author infoHenrich Drábik
    Author Drábik Henrich EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 61-68. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4
    NoteVEGA 1/0637/17
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords školy vysoké * marketing * nástroje marketingové * pracovníci * prax odborná * sektor súkromný * sektor štátny * sektor verejný * sektory hospodárske
    AnnotationVýsledky rozsiahlejšieho,kvalitatívneho, marketingového výskumu zameraného na spoluprácu vysokej školy a praxe. Informácie priamo od zástupcov hospodárskej praxe, tzn. od ľudí, ktorí reálne prichádzajú do styku s vysokými školami a majú s nimi dostatočné skúsenosti.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01199-007, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti765.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.