Number of the records: 1
Behaviorálna ekonómia a možnosti jej aplikácie v marketingu
Title Behaviorálna ekonómia a možnosti jej aplikácie v marketingu Parallel title Behavioral Economics and Its Application in Marketing Author info Martin Horváth Author Horváth Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 86-94. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords ekonómia behaviorálna * behaviorizmus * marketing * spotrebitelia * procesy rozhodovacie * racionalita Annotation Vymedzenie behaviorálnej ekonómie a zadefinovanie niekoľkých možností jej aplikácie v marketingu. Vymedzenie a zadefinovanie systematických odchýliek od racionality ako aj poukázanie na možnosti aplikácie týchto odchýlok do marketingu. Vymedzenie možnosti pochopenia rozdielu medzi racionálnym a iracionálnym rozhodovaním spotrebiteľa. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01199-010, online
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 921.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1