Number of the records: 1  

Narastajúci význam shopper marketingu

  1. Title Narastajúci význam shopper marketingu
    Parallel titleThe Increasing Importance of Shopper Marketing
    Author infoMonika Stanková
    Author Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 181-188 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * nástroje marketingové * zákazníci * správanie spotrebiteľa * nákup * rozhodovanie nákupné * procesy rozhodovacie * zľavy obchodné * karty zákaznícke * technológie obchodné
    AnnotationObjasnenie pojmu shopper marketing a súčasné populárne trendy shopper marketingu. Tri príklady shopper marketingu obchodných sietí na Slovensku. Zdôraznenie významu a dôležitosti shopper marketingu pre obchodné spoločnosti.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01199-020, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.