Number of the records: 1  

Determinanty rozdielov medzi spokojnosťou a lojalitou k značke

  1. Title Determinanty rozdielov medzi spokojnosťou a lojalitou k značke
    Parallel titleDeterminants of Differences Between Satisfaction and Brand Loyalty
    Author infoKatarína Súkeníková
    Author Súkeníková Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 200-206. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky * značky výrobkov * manažment značky * správanie * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationUvedenie do problematiky brand manažmentu a opodstatnenie jej významnosti. Zosumarizovanie kľúčových charakteristík lojality a spokojnosti v prostredí manažmentu značky. Identifikovanie najvýznamnejších rozdielov a určenie indikátorov rozdielov medzi nimi. Posúdenie intenzity väzieb kľúčových determinantov spokojnosti a lojality k značke.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01199-022, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti779.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.