Number of the records: 1  

Súčasné bariéry a prognózy programatického nákupu v digitálnom marketingu v podmienkach slovenského trhu

  1. Title Súčasné bariéry a prognózy programatického nákupu v digitálnom marketingu v podmienkach slovenského trhu : správa o riešení projektu a jeho výsledkoch : I-17-106-00 : doba riešenia rok 2017
    Author infoMartin Kuchta, Peter Belička, Patrik Richnák, Patrícia Kupkovičová, posudzovatelia: Peter Štarchoň, Gabriela Horváthová
    Author Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Belička Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Richnák Patrik EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Kupkovičová Patrícia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Another authors Štarchoň Peter (Recenzent)
    Horváthová Gabriela (Recenzent)
    Issue dataBratislava, [2017]. - 4 s. + 4 prílohy
    Issue1. vydanie
    NoteI-17-106-00.
    Document kindsprávy výskumné
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing elektronický * nákup elektronický * trh elektronický * internet * zber dát * aukcie
    Public work categoryReports about solved problems of scientific-research 11** Allocated grants
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01178-001, kópia plného textu


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.