Number of the records: 1  

Model penetrácie a difúzie produktovej inovácie na vybranom trhu EÚ

  1. Title Model penetrácie a difúzie produktovej inovácie na vybranom trhu EÚ
    Parallel titlePenetration and Diffusion Model of Product Innovation on Selected Market of the European Union Country
    Author infoJakub Kintler
    Author Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov prostredníctvom zavádzania inovácií v globálnom hospodárskom prostredí I. : [zborník vedeckých statí]. S. 40-49 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Rybárová Daniela ; Šagátová Slavka ; Szarková Miroslava ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-225-4473-3
    NoteVEGA 1/0857/16
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords inovácia výrobkov * elektronika * trh * modely * pravdepodobnosť * správanie spotrebiteľa
    AnnotationPenetrácia a difúzia trhu produktovou inováciou. Difúzia definovaná ako proces, ktorým je inovácia komunikovaná (ponúkaná, predávaná) prostredníctvom rôznych kanálov v určitom čase medzi potenciálnymi spotrebiteľmi. Difúzne modely používané ako predpoveď osvojenia si nového produktu spotrebiteľmi. Krivka difúzie trhu produktovou inováciou. Bassov model difúzie trhu. Aplikácia Bassovho modelu difúzie trhu inováciou z oblasti audio-elektroniky.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01186-006, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti739.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.