Number of the records: 1
Eye-Tracking, In-Depth Interview a Focus Group prokazujú schopnost generace Y vnímat produkt placement
Title Eye-Tracking, In-Depth Interview a Focus Group prokazujú schopnost generace Y vnímat produkt placement Parallel title Eye-Tracking, In-Depth Interview and Focus Group Prove the Ability of Generation Y to Perceive Product Placement Author info Pavel Mlnářík Author Mlnářík Pavel Source document Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 3 (2017), s. 32-40. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2017. ISSN 1805-0603 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords produkty * generácie * reklama * médiá sociálne * komunikácia masmediálna * komunikácia elektronická Annotation Definícia pojmu "Product Placement", jeho špecifických foriem- "Destination Placement", "Celebrity Placement" a riešenie otázky, kde môže byť umiestnený. Prezentácia kategorizácie nástroja komunikačného mixu. V závere tabuľka, ktorá sumarizuje každú prezentovanú kategóriu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.4 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1