Number of the records: 1  

Eye-Tracking, In-Depth Interview a Focus Group prokazujú schopnost generace Y vnímat produkt placement

  1. Title Eye-Tracking, In-Depth Interview a Focus Group prokazujú schopnost generace Y vnímat produkt placement
    Parallel titleEye-Tracking, In-Depth Interview and Focus Group Prove the Ability of Generation Y to Perceive Product Placement
    Author infoPavel Mlnářík
    Author Mlnářík Pavel
    Source document Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 3 (2017), s. 32-40. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2017. ISSN 1805-0603
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords produkty * generácie * reklama * médiá sociálne * komunikácia masmediálna * komunikácia elektronická
    AnnotationDefinícia pojmu "Product Placement", jeho špecifických foriem- "Destination Placement", "Celebrity Placement" a riešenie otázky, kde môže byť umiestnený. Prezentácia kategorizácie nástroja komunikačného mixu. V závere tabuľka, ktorá sumarizuje každú prezentovanú kategóriu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.4 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.