Number of the records: 1  

An Aging Population: A Competitive Advantage for Companies

  1. Title An Aging Population: A Competitive Advantage for Companies
    TranslationStarnúca populácia: konkurenčná výhoda pre spoločnosti
    Author infoPetra Barešová, Monika Horáková, Tomáš Urbánek
    Author Barešová Petra
    Co-authors Horáková Monika
    Urbánek Tomáš
    Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 1 (2018), pp. 5-22. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2018. ISSN 1804-1728
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords komunikácia marketingová * nástroje marketingové * efektívnosť * seniori * muži * ženy * správanie * správanie spotrebiteľa
    AnnotationAnalýza marketingovej komunikácie z hľadiska cieľovej skupiny nad 55 rokov. Hlavným zámerom zisťovanie, aké komunikačné nástroje uprednostňuje táto veková skupina, a či sú v preferenciách prítomné významné rodové rozdiely. Porovnanie výsledkov s analýzou danej vekovej skupiny z r. 2014, ktorá bola uskutočnená z pohľadu spoločností.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF726.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.