Number of the records: 1
Kde urobila Pepsi chybu v komunikácii?
Title Kde urobila Pepsi chybu v komunikácii? Author info Pavol Minár Author Minár Pavol Source document Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 1 (2018), s. 22-24. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords značky * marketing * komunikácia marketingová * médiá * spoločnosti nadnárodné Annotation O význame značiek. Chyby a zlyhania značiek. Analýza dva a pol minutového spotu Pepsi, ktorý je súčasťou novej kampane značky "Live for Now", čo je oslava aktuálnych "týchto-chvíľových" životných momentov. Prieskumy ukázali, že spot je veľkou chybou. Pepsi zneužila archetypálne gesto a vytvorila mocenskú asymetriu. V súčasnom svete značky už nie sú len ekonomickými hráčmi ale sa stali kultúrnymi inštitúciami. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-4
article
Number of the records: 1