Number of the records: 1  

Kde urobila Pepsi chybu v komunikácii?

  1. Title Kde urobila Pepsi chybu v komunikácii?
    Author infoPavol Minár
    Author Minár Pavol
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 1 (2018), s. 22-24. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords značky * marketing * komunikácia marketingová * médiá * spoločnosti nadnárodné
    AnnotationO význame značiek. Chyby a zlyhania značiek. Analýza dva a pol minutového spotu Pepsi, ktorý je súčasťou novej kampane značky "Live for Now", čo je oslava aktuálnych "týchto-chvíľových" životných momentov. Prieskumy ukázali, že spot je veľkou chybou. Pepsi zneužila archetypálne gesto a vytvorila mocenskú asymetriu. V súčasnom svete značky už nie sú len ekonomickými hráčmi ale sa stali kultúrnymi inštitúciami.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.