Number of the records: 1  

Vnímanie dobročinného marketingu podnikmi

  1. Title Vnímanie dobročinného marketingu podnikmi
    TranslationSlovak Business`Perceptions of Case Related Marketing
    Author infoZuzana Huliaková, Zdenka Musová
    Author Huliaková Zuzana
    Co-authors Musová Zdenka
    Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 18, č. 2 (2017), s. 154-162. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2017. ISSN 1335-7069
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords zodpovednosť spoločenská * marketing * dobrovoľníctvo * podnikatelia * nástroje marketingové * stratégia marketingová
    AnnotationPojem spločenská zodpovednosť. Nástroje spoločenskej zodpovednosti. Vymedzenie dobročinného marketingu. Projekty dobročinného marketing. Využívanie dobročinného marketingu podnikateľskými subjektami na Slovensku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF869.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.