Number of the records: 1  

Automatizovaná konverzační rozhraní v bankovnictví: AI jako nástroj zefektivnění styku s klientem

  1. Title Automatizovaná konverzační rozhraní v bankovnictví: AI jako nástroj zefektivnění styku s klientem
    Author infoJan Koudela
    Author Koudela Jan
    Source document Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 25, č. 3 (2018), s. 34-35. - Praha : 4H production, 2018. ISSN 1212-4273
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords inteligencia umelá * technológie informačné * technológie komunikačné * technológie nové * bankovníctvo * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationInteraktívne technológie v podobe inteligentných konverzačných robotov (tzv. chatbotov) si nachádzajú cestu do oblasti bankovníctva. Konverzačné roboty sú softvérové riešenia založené na umelej inteligencii (IA), ktoré poskytujú služby s nižšími finančnými nákladmi a s nenáročnou obsluhou. Pre banky je dôležité motivovať svojich klientov aby využívali službu chatbota, napr. znížením popatkov. Nevyhnutnosť je vopred si stanoviť všetky požiadavky na bankového robota, od zvolenej technológie, po osobnosť robota či históriu dát.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-5 + 5príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.