Number of the records: 1  

Humanistic Approach in Teaching Foreign Language (from the Teacher Perspective)

  1. Title Humanistic Approach in Teaching Foreign Language (from the Teacher Perspective)
    TranslationHumanistický prístup pri vyučovaní cudzích jazykov (z perspektívy učiteľa)
    Author infoQuatip Arifi
    Author Arifi Quatip
    Source document European Scientific Journal. Vol. 13, no. 35 (2017), pp. 194-205. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2017. ISSN 1857-7431
    DOI 10.19044/esj.2017.v13n35p194
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPortugal
    Keywords jazyky cudzie * vyučovanie * metódy * metódy vied spoločenských * efektívnosť vzdelávania * väzba spätná
    AnnotationProblematika vyučovania cudzích jazykov a tvrdenie, že humanistický prístup vo výučbe prináša efektívnejšie výsledky pri získavaní kompetencie v cudzom jazyku. Prezentácia výsledkov kvalitatívneho účastníckeho výskumu a určenie rozsahu, v akom si učitelia uvedomujú dôležitosť humánneho prístupu a do akej miery ovplyvňuje tento prístup kvalitu interakcie medzi učiteľom a študentom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 35

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF401.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.