Number of the records: 1
The Impacts of Deceptive Advertising on Women Consumer
Title The Impacts of Deceptive Advertising on Women Consumer Translation Vplyv falošných reklám na spotrebiteľky Author info Nafisa Newaz Author Newaz Nafisa Source document European Scientific Journal. Vol. 13, no. 35 (2017), pp. 302-310. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2017. ISSN 1857-7431 DOI 10.19044/esj.2017.v13n35p302 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Portugal Keywords reklama * informácie * efektívnosť * väzba spätná * spotrebitelia * ženy * spoločnosť konzumná * morálka * etika sociálna Annotation Reklama by sa mala riadiť etickými princípmi, ktoré však nie sú vždy realitou. Niektoré reklamu vedú k vykorisťovaniu žien a vyzývajú spotrebiteľky, aby si kúpili produkt bez adekvátneho informovania o produkte. Falošná reklama, ktorá obsahuje nepravdivé informácie a ďalšie otázky, ktoré by mohli v spoločnosti viesť k zhoršeniu morálky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 35
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 252.3 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1