Number of the records: 1  

The Impacts of Deceptive Advertising on Women Consumer

  1. Title The Impacts of Deceptive Advertising on Women Consumer
    TranslationVplyv falošných reklám na spotrebiteľky
    Author infoNafisa Newaz
    Author Newaz Nafisa
    Source document European Scientific Journal. Vol. 13, no. 35 (2017), pp. 302-310. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2017. ISSN 1857-7431
    DOI 10.19044/esj.2017.v13n35p302
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPortugal
    Keywords reklama * informácie * efektívnosť * väzba spätná * spotrebitelia * ženy * spoločnosť konzumná * morálka * etika sociálna
    AnnotationReklama by sa mala riadiť etickými princípmi, ktoré však nie sú vždy realitou. Niektoré reklamu vedú k vykorisťovaniu žien a vyzývajú spotrebiteľky, aby si kúpili produkt bez adekvátneho informovania o produkte. Falošná reklama, ktorá obsahuje nepravdivé informácie a ďalšie otázky, ktoré by mohli v spoločnosti viesť k zhoršeniu morálky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 35

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF252.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.