Number of the records: 1  

Conceptualizing Employer-Based Brand Equity and Employer Brand Pyramid

  1. Title Conceptualizing Employer-Based Brand Equity and Employer Brand Pyramid
    TranslationKonceptualizácia hodnoty značky podľa podniku a obchodnícka značková pyramída
    Author infoNeerja Kashive, Vandana Tandon Khanna
    Author Kashive Neerja
    Co-authors Khanna Vandana Tandon
    Source document European Scientific Journal. Vol. 13, no. 34 (2017), pp. 211-229. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2017. ISSN 1857-7431
    DOI 10.19044/esj.2017.v13n34p211
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPortugal
    Keywords značky * značky maloobchodné * značky výrobkov * hodnota * modely ekonomické * obchodníci * zákazníci * spotrebitelia
    AnnotationZameranie sa na budovanie hodnoty značky podniku odkrývaním predošlého výskumu hodnoty značiek. Na základe Kellerovej značkovej pyramídy pokus o vytvorenie pyramídy s podobnými znakmi. Skúmanie, či kritériá spotrebiteľského hodnotenia značiek môžu byť využité vo vytváraní danej pyramídy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 34

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF527.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.