Number of the records: 1  

Neuromarketing - an Opportunity or a Threat?

  1. Title Neuromarketing - an Opportunity or a Threat?
    TranslationNeuromarketing - príležitosť alebo hrozba?
    Author infoMargareta Nadanyiova
    Author Nadányiová Margaréta
    Source document Communications : scientific letters of the University of Žilina. Vol. 19, no. 4 (2017), pp. 90-94. - Žilina : University of Žilina, 2017. ISSN 1335-4205
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * neuromarketing * technológie nové * výskum * správanie * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné
    AnnotationPodstata neuromarketingu a prehľad vybraných neuromarketingových technológií, ako sú funkčné zobrazovanie pomocou magnetickej rezonancie (FMRI), elektroencefalografia (EEG) a sledovanie očí (eye tracking). Vnímanie neuromarketingu odbornou a laickou verejnosťou.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.