Number of the records: 1  

Špecifiká Generácie Y z pohľadu súčasnej spoločnosti hodnôt a marketingovej komunikácie

  1. Title Špecifiká Generácie Y z pohľadu súčasnej spoločnosti hodnôt a marketingovej komunikácie
    TranslationSpecific of Generation Y from the view of Present Society, Values and Marketing Communication
    Author infoPetra Grešková
    Author Grešková Petra
    Source document Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Č. 2 (2017), s. 23-30. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2017. ISSN 1339-9403
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords generácie * komunikácia marketingová * trh spotrebiteľský * vývoj spoločenský * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnnotationGenerácia Y predstavuje v súčasnosti atraktívny segment trhu. Je ambiciózna, individualisticky založená a liberálna. Spoločnos[ jej dáva priestor naplno sa prejaviť v pracovnom, kariérnom, ale aj v osobnom živote. Jej členovia sú vzdelanejší, informovanejší, ovládajú cudzie jazyky, veIa cestujú a zážitky radi zdieIajú. Využívajú najmodernejšie zariadenia na komunikáciu, ako sociálne médiá, na ktorých trávia veIa času, v dôsledku čoho sa u nich prejavuje intenzívnejšia komunikácia, ľahšie nadväzovanie vzťahov, potreba zdieIania, ale aj konzumný spôsob života, tvorba virtuálnych priateIstiev, či väčšia anonymita. Profilové charakteristiky jednotlivých generácií a špecifiká generácie Y z pohIadu spotrebiteIského správania, hodnôt a hodnotovej orientácie, ako aj z pohIadu marketingovej komunikácie a využívania médií.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF237.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.