Number of the records: 1  

Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti

  1. Title Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti
    TranslationDraft Concept of a Sustainable Business Sustainable Marketing Strategy
    Author infoMonika Šujaková, Simona Golejová, Peter Sakál
    Author Šujaková Monika
    Co-authors Golejová Simona
    Sakál Peter
    Source document Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Č. 1 (2017), s. 62-72. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2017. ISSN 1339-9403
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords podnik priemyselný * rozvoj trvalo udržateľný * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * konkurencieschopnosť
    AnnotationNávrh a využitie udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie ideálneho priemyselného podniku a praktická aplikácia v podniku. Udržateľná marketingová komunikačná stratégia podniku je zameraná na zvýšenie udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu podniku založeného aj na súčasných trendoch marketingovej komunikácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF453.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.