Number of the records: 1
Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku
Title Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku [elektronický zdroj] : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16 Parallel title The Influence of Innovative Marketing Concepts on the Behavior of Chosen Market Subjects in Slovakia : Proceedings of Scientific Papers from Project VEGA 1/0802/16 Author info editor: Zdenka Musová Another authors Musová Zdenka (Editor) Corporation Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta Issue data Banská Bystrica : BELIANUM , 2017. - CD-ROM 218 s. Issue 1. vydanie ISBN 978-80-557-1346-5 Document kind miscellanea Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * trh * stratégia marketingová * spotrebitelia * Slovensko Database BOOKS Copy count 2, currently available 0, at library only 2 Call number 901065, 904076
electonic book
Call number Location Sublocation Info 901065 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 904076 SEK Pobočka SEK Košice In-Library Use Only
Number of the records: 1