Number of the records: 1  

Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu

  1. Title Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu
    TranslationDesign Concept of Sustainable Marketing Strategy of Industrial Enterprise to Increasing it's Sustainable Competitiveness Through the Formation a Positive Image of Enterprise
    Author infoMonika Šujaková, Jaromíra Vaňová, Peter Sakál
    Author Šujaková Monika
    Co-authors Vaňová Jaromíra
    Sakál Peter
    Source document Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Č. 1 (2016), s. 56-62. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2016. ISSN 1339-9403
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords stratégia marketingová * podnik priemyselný * konkurencieschopnosť * imidž
    AnnotationVyužitie udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu založeného na súčasných trendoch marketingovej komunikácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF575.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.