Number of the records: 1  

Holistický marketing v praxi cestovného ruchu

  1. Title Holistický marketing v praxi cestovného ruchu
    Parallel titleHolistic Marketing in Tourism Practice
    Author infoMarián Gúčik
    Author Gúčik Marián
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 51, č. 1 (2018), s.58-61. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing interný * marketing vzťahový * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * zamestnanci * produkty * služby * podnik ruchu cestovného * ruch cestovný * hodnota
    AnnotationHolistický marketing a jeho podstata. Štyri komponenty holistickej marketingovej koncepcie. Charakteristiky a ciele interného marketingu, vzťahového marketingu, integrovaného marketingu a výkonového marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.