Number of the records: 1  

Impact of Enterprise Size on Selected Factors Motivating to Establish a Sponsorship Relationship

  1. Title Impact of Enterprise Size on Selected Factors Motivating to Establish a Sponsorship Relationship
    TranslationVplyv veľkosti podniku na vybrané faktory motivujúce k vytvoreniu sponzorského vzťahu
    Author infoFerdinand Daňo, Juraj Šupák, Peter Drábik
    Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Šupák Juraj
    Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document The 5th 2018 IBSM International Conference on Business, Management and Accounting : [proceedings]. Pp. 121-133 CD-ROM. - Jakarta : CAAL International Education Organizer, Training And Consulting, 2018 / Nguyen Thi Hong Nga ; Lesáková Dagmar ; International Conference on Business, Management and Accounting (IBSM). ISBN 978-602-72911-5-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionIndonesia
    Keywords podnik * marketing * komunikácia marketingová * sponzorovanie * šport * infraštruktúra * Slovensko * výskum kvantitatívny
    AnnotationAnalýza vplyvu veľkosti podniku na motiváciu podnikov k vytvoreniu sponzorského vzťahu na najvyššej slovenskej futbalovej súťaži Fortuna liga 2016/2017 - výsledky kvantitatívneho výskumu z obdobia 01-02/2017. Návšteva na športovom podujatí, infraštruktúra štadióna.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00158-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti945.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení