Number of the records: 1  

Evaluation and Comparison of B2C E-Commerce Intensity in EU Member States

  1. Title Evaluation and Comparison of B2C E-Commerce Intensity in EU Member States
    TranslationHodnotenie a porovnanie využivania B2C e-commerce v členských štátoch EÚ
    Author infoHana Kunešová, Ludvík Eger
    Author Kunešová Hana
    Co-authors Eger Ludvík
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 4 (2017), pp. 151-167. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords Európska únia * podnikatelia * zákazníci * obchod elektronický * porovnanie medzinárodné * porovnanie štatistické medzinárodné * nástroje marketingové * analýza komparatívna
    AnnotationNávrh nástroja na hodnotenie a porovnanie intenzity elektronického obchodu B2C (business-to-consumer) v ekonomikách štátov. Aká je pozícia jednotlivých členských štátov EÚ z hľadiska intenzity elektronického obchodu B2C? Existuje súvislosť medzi intenzitou elektronického obchodu B2C a úrovňou hospodárskeho rozvoja členských štátov EÚ? Existuje vzájomná súvislosť medzi intenzitou elektronického obchodu B2C a dĺžkou členstva v krajinách EÚ?
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.