Number of the records: 1  

Identifying the Impact of Consumer Behavior on Food Sales in the Slovak Republic

  1. Title Identifying the Impact of Consumer Behavior on Food Sales in the Slovak Republic
    TranslationIdentifikácia vplyvu správania spotrebiteľov na predaj potravín v Slovenskej republike
    Author infoAlica Lacková, Marta Karkalíková
    Author Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Co-authors Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document The 5th 2018 IBSM International Conference on Business, Management and Accounting : [proceedings]. Pp. 169-178 CD-ROM. - Jakarta : CAAL International Education Organizer, Training And Consulting, 2018 / Nguyen Thi Hong Nga ; Lesáková Dagmar ; International Conference on Business, Management and Accounting (IBSM). ISBN 978-602-72911-5-7
    NoteVEGA 1/0670/16
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionIndonesia
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * trh potravinový * nákup * potraviny * predaj * maloobchod * marketing * výskum marketingový * Slovensko
    AnnotationIdentifikovanie spotrebiteľského správania na slovenskom potravinovom trhu a určenie jeho vplyvu na maloobchodný predaj - výsledky marketingového dotazníkového prieskumu z obdobia 10-11/2017.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00158-007, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF683.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.